Hoe snel knap je op na een operatie?

mocht nu een behandeling geslaagd zijn en ben je er mee geholpen, pijn vrij of pijn vermindering, kun u hier uw verhaal kwijt.
Plaats reactie
Jacqueline
Berichten: 3
Lid geworden op: 09-12-2014 21:06

Hoe snel knap je op na een operatie?

Bericht door Jacqueline » 29-04-2015 09:09

hallo allemaal,

Ik ben vorige week geopereerd (bijna een week geleden) en heb het idee dat ik van de acnes pijn af ben! Wel heb ik nog steeds pijn bij langer staan en lopen en ik denk dat dit van de wond af komt. Aan de buitenkant ziet het er prima uit, maar er lijkt nog druk van binnen te zijn ? Herkent iemand dit?
Ik heb waarschijnlijk Acnes en zit al meer dan een jaar thuis

Alida
Berichten: 29
Lid geworden op: 01-03-2015 23:33

Bericht door Alida » 29-04-2015 13:10

Zou heel mooi zijn als je de pijn kwijt bent. Voor herstel moet je wel een week of 6 uittrekken. Na 6 weken heb je optimaal resultaat. Het is voor mij nu 9 weken geleden en over en kleine 5 weken wordt ik opnieuw geopereerd. Als je jezelf in acht neemt gaat het herstel het snelst. Wondpijn heb je zeker 2 weken. Doe het heel rustig aan. Pijn is stoppen! Succes!

Jacqueline
Berichten: 3
Lid geworden op: 09-12-2014 21:06

Bericht door Jacqueline » 29-04-2015 13:56

Hallo Alida,

Dank je voor je antwoord! Had niet gedacht dat het nog zolang gaat duren! Maar nu weet ik waar ik aan toe ben. En ja mijn probleem is dat als ik denk dat het gaat, weer snel teveel doe!
Ik heb waarschijnlijk Acnes en zit al meer dan een jaar thuis

Jacqueline
Berichten: 3
Lid geworden op: 09-12-2014 21:06

Bericht door Jacqueline » 29-04-2015 14:00

En Alida, zonde dat jij toch weer n operatie nodig hebt!! Sterkte!!
Ik heb waarschijnlijk Acnes en zit al meer dan een jaar thuis

Lotte
Berichten: 1633
Lid geworden op: 03-04-2013 21:41

Bericht door Lotte » 29-04-2015 20:49

Jacqeline

Het heeft echt tijd nodig. Het is pas week geleden de wondpijn houd meestal 2 weken aan na 6 weken weet je idd of de operatie geslaagd is. Maar je lichaam heeft 3 maanden nodig voordat je weer helemaal de oude bent. Ik heb 5 operaties gehad en bij elke operatie was het herstel weer anders. Succes met het herstel

Eva
Berichten: 191
Lid geworden op: 13-04-2012 10:55

Bericht door Eva » 01-06-2015 23:33

Hallo Jacqueline,
Na een week kun je nog niet zo veel zeggen, maar geen pijn=geen pijn. Neem de tijd voor het herstel. De artsen denken dat je na twee weken weer alles kunt, maar de praktijk wijst anders uit. Lees de verslagen er maar op na. Je lichaam moet ook herstellen van alle pijn. Veel rust nemen en het in elk geval 6 weken geven. Bij mij duurde het herstel na de eerste operatie extreem lang, maar bij de tweede verliep alles redelijk voorspoedig. Ook toen had ik die zes weken wel nodig voor ik weer een beetje mijn gang kon gaan.

Geduld is wat we het meest oefenen met Acnes. Maar de vooruitzichten zijn goed voor jou. Als je echt verschil voelt, lijkt het toch geholpen te hebben.

groet,
Eva

Plaats reactie