Radiofrequente thermocoagulatie

mocht nu een behandeling geslaagd zijn en ben je er mee geholpen, pijn vrij of pijn vermindering, kun u hier uw verhaal kwijt.
Plaats reactie
gijs
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-02-2015 15:19

Radiofrequente thermocoagulatie

Bericht door gijs » 23-02-2015 15:32

Ik ben behandeld in de Jan van Goyen pijnkliniek in Amsterdam bij dr Vranken. Na een lokale verdoving voerde hij een warmtebehandeling uit op de pijnpunten (radiofrequente thermocoagulatie: dit is anders dan een PFR, deze behandeling zou beter en langer moeten werken.). Na 6 maanden (veel minder pijn) werd de behandeling herhaald en nu ben ik ongeveer 9 maanden na de laatste behandeling en heb ik veel minder pijn. de behandeling is goed meegevallen en dr Vranken is een kundige en aardige pijnbestrijder.

winnie
Berichten: 1537
Lid geworden op: 07-12-2012 22:20

Bericht door winnie » 23-02-2015 16:55

Fijn Gijs dat je baat hebt bij die behandeling. Je pijn is niet helemaal weg begrijp ik? En is die behandeling blijvend of moet dat eens in de zoveel tijd herhaald worden?

gijs
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-02-2015 15:19

radofrequente behandeling

Bericht door gijs » 02-03-2015 15:15

Hallo Winnie,

De pijn is erg acceptabel geworden en dr Vranken heeft aangegeven dat de behandeling misschien moet herhaald worden. Dat heb ik er dan ook voorover (liever dan een operatie want die wordt ook herhaald). ik vind zo een prik toch veiliger. In de jan van Goyen werken ze volgens een stappenplan waarbij ze ook nog een zenuw kunnen uitschakelen.
gr gijs

Plaats reactie