ACNES VRIJ

mocht nu een behandeling geslaagd zijn en ben je er mee geholpen, pijn vrij of pijn vermindering, kun u hier uw verhaal kwijt.
Plaats reactie
elsbeth
Berichten: 12
Lid geworden op: 20-10-2014 12:34

ACNES VRIJ

Bericht door elsbeth » 03-12-2014 21:24

Goed, heel spannend maar ook ik ga toch even wat op dit forum plaatsen. Ik lees al een tijdje mee, en ondertussen ben ik twee operaties en 7 injecties verder maar ACNES vrij!!!!!

Zo een drie maanden geleden kreeg ik ontzettende last van buikpijn links onder in mijn buik. Aangezien dit in een week alleen maar erger werd en ik eigenlijk niets meer kon doen toch maar naar de huisarts, die stuurde door naar de SEH. Niets op te merken uit mijn bloedwaarden, en ook niets te zien op de echo. Ik zou voor een darmonderzoek moeten, maar eerst zou de dienstdoende chirurg nog even langs komen. Deze deed de welbekende carnetttest en testte mijn gevoel en zo werd er de diagnose neurectomie gesteld, en er werd een eerste injectie gezet. Naar alle waarschijnlijkheid een complicatie van de keizersnee. Helaas werkte de eerste vier injecties maar voor max drie uur. De pijn werd zodanig erger en ik kon alleen nog zitten of op bed liggen en dat is niet makkelijk met een kindje van bijna een jaar. Ik heb alle pijnstillers geslikt tot morfine toe en dat deed bijna niets. De eerste operatie is heel goed verlopen, behalve dat de pijn na een week op een andere plaats zat.
Na drie weken weer een injectie, daarna nog twee en die werkte weer maar max drie uur. Weer een operatie en sinds dien ben ik helemaal af (nu al bijna vier weken) van de acnes. Wel nog onder de laatste wond een behoorlijke bloeduitstorting onderhuids maar die trekt na een aantal weken/maanden vanzelf weg.

Ik heb ontzettend mazzel gehad dat ik een arts trof die hiermee bekend was, dit doordat hij zijn opleiding in Veldhoven heeft gevolgd. Hier is bij mij een heleboel narigheid bespaart gebleven aan diagnoses of operaties.

Ik zet dit verhaal online zodat jullie allemaal moed blijven houden, en weten dat ACNES echt over kan gaan! Ik had zelf ook echt de moed laten zakken en dacht dat ik nooit meer de oude zou worden. Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie ook ooit er vanaf komen en het liefst zo snel mogelijk. En voor mezelf hoop ik dat ik dit niet meer terug krijg!

winnie
Berichten: 1537
Lid geworden op: 07-12-2012 22:20

Bericht door winnie » 03-12-2014 22:55

Wat fijn Elsbeth dat je van de acnes af bent! En hopelijk blijft het voorgoed weg.
Doe rustig aan met herstellen nog en ik hoop dat de bloeduitstorting ook snel verdwijnt en weinig last geeft.

Wil je bij de praatjeshoek, topic: welke ziekenhuizen behandelen acnes....jouw arts en ziekenhuis neerzetten, als het er nog niet bij staat.

Lotte
Berichten: 1633
Lid geworden op: 03-04-2013 21:41

Bericht door Lotte » 04-12-2014 00:12

Wat fijn dag je van acnes af bent! Fijn om succes verhalen te lezen.

Plaats reactie