na een half jaar eindelijk van Acnes af!

mocht nu een behandeling geslaagd zijn en ben je er mee geholpen, pijn vrij of pijn vermindering, kun u hier uw verhaal kwijt.
Plaats reactie
Daniek
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-11-2014 17:20

na een half jaar eindelijk van Acnes af!

Bericht door Daniek » 18-11-2014 20:19

Hallo,

Ik ben net drie weken van Acnes af na een half jaar thuis te hebben gezeten. Dit jaar ben ik twee keer opgenomen in het ziekenhuis hier in de buurt. Na elke keer een paar dagen opgenomen te zijn geweest stuurden ze mij weer naar huis omdat er niets uit de onderzoeken kwam. Bij mij werd gezegd dat het maar puber gedrag was en ik wel met een griepje in bed kon liggen. Tussen die twee opnames ben ik ook een x bij een arts in het ziekenhuis geweest en die zei dat ik Acnes had waarna ik een spuit kreeg op de plek van de pijn. Maar bij de tweede opname zeiden de artsen plots dat het absoluut geen Acnes kon zijn. Toen ik weer weg werd gestuurd uit het ziekenhuis omdat ze dus niet konden vinden zijn mijn ouders verder gaan kijken op internet. Alles wees er op dat het Acnes zou kunnen zijn. We hebben toen contact op genomen met het ziekenhuis MMC in Eindhoven. Al snel kreeg ik brieven toegestuurd waar ik bepaalde dingen moest antwoorden over de pijn. Ondertussen zat ik al aan een soort morfine tabletten, daar kwam de pijn zelfs doorheen. Ik kon snel terecht in het ziekenhuis MMC in Eindhoven daar bleek al snel dat er geen twijfel over mogelijk was dat het Acnes was. Ik heb die dag nog mijn eerste spuit gehad maar die werkte al met een dag uit. Na dat we zeker wisten dat het niet werkte namen we vervoegt contact op. Met een paar weken kon ik er weer heen voor mijn tweede spuit. Daar werd mij verteld dat ik sowieso een operatie zou moeten ondergaan maar nog wel een tweede spuit kreeg voor verlichting. Binnen 2 weken was ik aan de beurt voor de operatie. Gelukkig is de operatie goed gegaan en heb ik nu nergens last meer van. Eindelijk kan ik nu weer mijn oude leventje oppakken. Met dank aan mijn ouders en arts in Eindhoven. Wel blijft het bij mij onduidelijk hoe het is gekomen.

Lotte
Berichten: 1633
Lid geworden op: 03-04-2013 21:41

Bericht door Lotte » 18-11-2014 20:38

Hoi Daniek,

Wat fijn dat je van acnes af bent! Is je operatie al lang geleden? Ben je van de operatie helemaal hersteld? Maar goed dat jullie op Internet gezocht hebben en zo bij mmc terecht zijn gekomen. Fijn dat alle afspraken en ok zo snel achter elkaar konden. Zelf ben ik ook onder behandeling bij mmc voor acnes welke arts ben je onder behandeling?

winnie
Berichten: 1537
Lid geworden op: 07-12-2012 22:20

Bericht door winnie » 18-11-2014 22:21

Hai Daniek,

Fijn om weer een geslaagde behandeling te lezen,...dat geeft moed voor de rest.
En voor jou super fijn dat je je pijnvrije leven weer terug hebt....geniet ervan!!

Groetjes Winnie

Daniek
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-11-2014 17:20

Aan Lotte

Bericht door Daniek » 19-11-2014 10:45

Hey Lotte,

Ik ben 28 Oktober geopereerd dus nog niet lang terug. Meteen na mijn operatie was ik Acnes pijn vrij, de wond ziet er ook super netjes uit. Ik heb nog wel een beetje last van de spieren in de buik maar dat is logies dat hersteld zicht nu. Fijn om te horen dat jij daar nu ook in behandeling bent, je bent daar echt in goede handen. Zelf ben ik in behandeling bij dr. Scheltinga.

Lotte
Berichten: 1633
Lid geworden op: 03-04-2013 21:41

Bericht door Lotte » 19-11-2014 14:24

Dat is inderdaad nog niet heel lang geleden dat is logisch dat je nog niet helemaal hersteld bent. Ben al een hele tijd onder behandeling bij mmc is inderdaad fijn ziekenhuis

Daniek
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-11-2014 17:20

Aan Lotte

Bericht door Daniek » 19-11-2014 16:11

Ja hoorde dat er normaal gesproken lange wachtrijen waren. Hoe ver ben jij nu in het proces dan en helpt het al?. Ik werd trouwens vaak er tussen gezet omdat ik een extreme vorm van Acnes had.

Lotte
Berichten: 1633
Lid geworden op: 03-04-2013 21:41

Bericht door Lotte » 19-11-2014 17:27

Ik loop al ruim drie en half jaar met acnes. Vele injecties gehad 4 operaties en nog andere behandelingen. Steeds was er een plekje weg kwam er weer nieuw acnes plekje. 19 September ben ik voor laatst geopereerd aan 2 plekjes helaas is maar een plekje weg. Zit ik nu weer in traject van injecties en moet ik 8 december weer terug. Heel mijn verhaal kan je lezen bij voorstellen.

Ja de wachttijden zijn lang inderdaad al is de wachtijd voor eerste afspraak al wel korter.

Daniek
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-11-2014 17:20

Lotte

Bericht door Daniek » 20-11-2014 11:45

Dat is echt balen!. Hopelijk komt er voor jou ook nog een Acnes vrije leven, dat is je gegunt!. Hopen dat dit de laatste keer Acnes voor je is.

Plaats reactie