PRF Behandeling

mocht nu een behandeling geslaagd zijn en ben je er mee geholpen, pijn vrij of pijn vermindering, kun u hier uw verhaal kwijt.
willeke1965
Berichten: 103
Lid geworden op: 29-10-2013 13:55

Bericht door willeke1965 » 15-03-2014 11:53

Ja daarom wilde ik ook eerst behandelingen doen omdat waarschijnlijk ik dit dus heb overgehouden na de keizersnede 25 jaar geleden.
Maar nu is de vraag wat is het ??????

Dank je wel caroline.

willeke1965
Berichten: 103
Lid geworden op: 29-10-2013 13:55

Bericht door willeke1965 » 18-03-2014 21:01

Nou vandaag bij de neuroloog geweest,het hele verhaal van a tot z verteld,ik zat dus weer te schudden als een parkinson patiënt.
Hij heeft wat onderzoeken gedaan,met de mededeling dat waarschijnlijk de prf van 6 sept de zenuw zo`n opflikker heeft gekregen dat ie van slag is. En dat de klachten; buikpijn,liespijn, pijn bij het plassen(soms) ook vanuit de rug kan komen zonder dat je rugpijn heb dat trekt dan door naar de zenuw uiteinde. Misschien hernia of een schijf beklemming.
Nu is mijn geval dat mijn kinderen tijdens de zwangerschap tegen een rugzenuw hebben gelegen waardoor ik met me eerst zwangerschap na 4 maanden niet meer mocht werken.
Ik kan mijn linkerbeen in lig toestand met veel moeite optillen.
Nu krijg ik 10 april een MRI van me rug,11 april de uitslag.


Groetjes Willeke

winnie
Berichten: 1537
Lid geworden op: 07-12-2012 22:20

Bericht door winnie » 18-03-2014 21:09

Nou Willeke, dat is allemaal wat..komt het vanuit je rug. Hopelijk geeft de mri genoeg duidelijkheid daarover en kunnen ze het daarna behandelen.

Eva
Berichten: 191
Lid geworden op: 13-04-2012 10:55

Bericht door Eva » 19-03-2014 22:47

hoi Willeke,
Schudden doe ik niet, al beweegt mijn been af en toe wel spontaan. Maar de rest lijkt erg veel. Ik heb 23 jaar geleden bij de eerste zwangerschap beknelde zenuwen in mijn rug opgelopen. De verwachting was dat de pijn na de geboorte zou verdwijnen, maar dat was niet het geval. Ik heb na een lange weg blokkades in mijn rug gekregen. In 2007 is dat herhaald en sinds 2011 heb ik acnes. Ook ik kan inlighouding mijn rechterbeen niet zo makkelijk omhoog krijgen. Of er verband is weet ik niet, maar het is wel opvallend.
MRI heeft overigens bij mij nooit iets zichtbaar gemaakt.
Mijn rug gaat momenteel goed, maar de buik is niet fijn. Ik wacht op de tweede operatie, maar dat wordt waarschijnlijk juni :-(
Er zitten nog meer plekken, maar ik heb vooral pijn op dezelfde plek als bij de eerste operatie. Zolang ik niet beweeg gaat het wel, maar ja een mens wil meer dan op een stoel zitten of op de bank hangen.

Groetjes,
Eva

willeke1965
Berichten: 103
Lid geworden op: 29-10-2013 13:55

Bericht door willeke1965 » 20-03-2014 11:11

@ Winnie ja dat hoop ik.

@ eva ja idd erg opvallend al die klachten ik word er soms moedeloos van ggrrr het moet toch ergens vandaan komen.Het schudden doet gelukkig geen pijn op den duur wel erg vervelend met een beurs gevoel bij me ribben.
Word jij in het MMC geopereerd? Belachelijk dat je zolang moet wachten.
Ik hoop voor je dat ze je eerder bellen.

Gisteren stonden we ff te praten in de winkel ik was zo aan schudden en op den duur begon me buik toch op te spelen op zich moet ik zeggen werkt de PRF nu wel de pijn is stukken minder.

Nu heb ik net ff flink wat dingen achter elkaar gedaan,hond gelopen,gefietst,gezogen,gedweild want ik ga morgen toch 2 uurtjes proberen te werken zittend en nu zit hier achter de laptop en zit lekker te swingen op de stoel hahaha


Komt allemaal wel goed blijven lachen :lol:

Eva
Berichten: 191
Lid geworden op: 13-04-2012 10:55

Bericht door Eva » 22-03-2014 11:47

Ja Willeke, ik word in het mmc geopereerd. Dit keer zeer waarschijnlijk de achterste neurectomie, tenzij ze iets anders tegenkomen dat met zekerheid de pijn veroorzaakt. Van de week heb ik nog even met de planning gebeld. Chirurgie heeft nog steeds de roosters van de chirurgen voor mei niet doorgegeven, dus ze kunnen niets plannen. Maar omdat er zo veel op de lijst staan weten ze ook niet of ik in mei al aan de beurt ben.
Gisteren zijn we naar de kunsttentoonstelling Tefaf in Maastricht geweest. Erg leuk, maar wel confronterend, want dit kan dus echt niet zonder rolstoel. Behalve als ik me vol gooi met pillen, maar dan had ik er vandaag nog weer de hele dag last van gehad. Gelukkig was het allemaal netjes geregeld. Prijskaartjes waren iets te hoog dus toch maar weer zonder van Gogh naar huis gegaan :(
groetjes Eva

willeke1965
Berichten: 103
Lid geworden op: 29-10-2013 13:55

Bericht door willeke1965 » 22-03-2014 20:26

@Eva Ik zal voor je duimen dat je eerder terecht kunt.
Maar fijn dat je hebt genoten van je uitje vaak is het afzien.

Ik heb gister 2 uurtjes gewerkt wilde ik zelf maar was geen toppertje.
Ik heb wel gezeten op zo`n ergonomische kruk aan de mono band,toen de uurtjes voorbij waren stond ik weer flink te schudden, dus nu maar gewoon thuis blijven tot 10 april.
Ik ben zo bang dat er niks te zien is op de MRI en dat ze zeggen tja mevrouw U moet er maar mee leven,dan kan ik me werk wel gedag zeggen :(

Liesje
Berichten: 890
Lid geworden op: 14-07-2013 15:44

Bericht door Liesje » 22-03-2014 20:30

Vervelend Willeke. Wat voor werk doe je?

willeke1965
Berichten: 103
Lid geworden op: 29-10-2013 13:55

Bericht door willeke1965 » 22-03-2014 20:52

Ik werk bij een bloemen en planten export bedrijf 36 uur,wij maken boeketten en verwerken mono bossen bloemen, dus hele dagen staan met tempo haha.

Nu moet ik wel zeggen ze zijn heel meegaand hun vonden het geen goed plan maar ik wilde het zelf omdat ze mij hadden gezien op 13 maart na de prf behandeling en ze waren zo geschrokken dat ik zo schudde.

Maar ben zo bang dat ik alle dagen thuis kom te zitten.

Liesje
Berichten: 890
Lid geworden op: 14-07-2013 15:44

Bericht door Liesje » 22-03-2014 21:14

Dat is zeker schrikken voor hen en voor jou. Balen zeg. Niet meer werken zou rot zijn, ik heb een tijd maar 4 uur per week (zittend!) gewerkt en vond dat erg lastig. Hopen dat t nog wegtrekt of ze erachter komen wat t is...

Plaats reactie